Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dla WST LT-PL-RU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Dyrektor Centrum Projektów Europejskich ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY


o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą"


na wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dla WST LT-PL-RU


znak: CPEzp-II-13/10


Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: 
22462000-6 - materiały reklamowe  
79800000-2 - usługi drukowania i powiązane

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje projekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ".
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. SIWZ zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego - www.cpe.gov.pl - od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. SIWZ w formie pisemnej można także odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a. SIWZ jest bezpłatna.
5. Pracownikami Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) w sprawach merytorycznych:
- Andrzej Słodki, tel. 22 378 31 31,
2) w sprawach procedur przetargowych
- Łukasz Dmowski, tel. 22 378 31 05.
6. Termin wykonania zamówienia - 5 lipca 2010 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
W przypadku części III zamówienia Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 2 usług (o wartości co najmniej 10 tys. zł brutto każda z usług) z zakresu kartografii o tematyce podobnej do udzielanego zamówienia publicznego, tj. opracowania map ściennych wielkoformatowych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku części III zamówienia Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia Zespół, w którym co najmniej jedna osoba posiadać będzie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17.05.1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie redakcji map i posiada udokumentowane doświadczenie w tym zakresie
8. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy, żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór określony jest
w załączniku nr 4 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 5 do SIWZ);
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, jako podwykonawcy, to dla wykazania, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wykluczenia z postępowania z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy - należy również złożyć dokumenty dotyczące innych podmiotów, o których mowa w ust. 1.

Ponadto wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
9. Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
10. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena.
11. Termin składania ofert upływa dnia 27.05.2010 r. o godz. 9.00. Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a (p. III), 02-672 Warszawa.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2010 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pok. 32.
13. Składający ofertę Wykonawca jest nią związany przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
14. Data wysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej oraz zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 20.05.2010 r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf 178 KB)

 

Pytania do treści SIWZ wraz z odpowiedziami

Centrum Projektów Europejskich
02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39A
Dyrektor
CPEzp-II-13/10

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr CPEzp-II-13/10 na wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dla WST LT-PL-RU .

Uprzejmie informuję, że w trakcie trwania przedmiotowego postępowania, do Zamawiającego wpłynęły następujące zapytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które przedstawiam poniżej wraz z odpowiedziami:

 Pytanie 1:
Część I zamówienia:
Punkt 3. Notatnik 3000 szt.
- ilość kartek wewnątrz?
- ile kolorów nadruku na okładce?
- ile kolorów nadruku na rewersie okładki?

Odpowiedź:
Część I zamówienia:
Punkt 3. Notatnik 3000 szt.
- 40 kartek;
- 6 kolorów nadruku na okładce;
- 2 kolory na rewersie okładki.


Pytanie 2:
Część I zamówienia:
Punkt 4. Receptariusz 1000 szt.
- ile kolorów nadruku na wyklejce?

Odpowiedź:
Część I zamówienia:
Punkt 4. Receptariusz 1000 szt.
- 2 kolory nadruku na wyklejce.

Pytanie 3:
Część IV zamówienia:
Punkt 2. Dokument programowy 1200 szt.
- ile stron?

Odpowiedź:
Część IV zamówienia:
Punkt 2. Dokument programowy 1200 szt.
- 76 stron wraz z okładką.

 


STRONY GŁÓWNE PROGRAMÓW