Organizacja szkoleń dla wnioskodawców PWT PL-BY-UA 2007-2013 w Polsce, na Ukrainie oraz na Białorusi

Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie 02-672, przy ul. Domaniewskiej 39a w terminie do dnia 31 maja 2011 r. do godz. 12:00
Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 31 maja 2011 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.

Dz. U. UE - pobierz plik (.pdf)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf)

Projekt umowy; załącznik nr 1 do SIWZpobierz plik (.pdf)

Uprzejmie informuję, że w trakcie trwania przedmiotowego postępowania, do zamawiającego wpłynęły następujące zapytania dotyczące przedmiotowego postępowania, które przedstawiam poniżej wraz z odpowiedziami:

Pytanie 1:
Proszę o informację jak będą uiszczane płatności. Czy po organizacji wszystkich szkoleń
w Polsce będzie wystawiona jedna FV z terminem płatności 21 dni? Analogiczna sytuacja
z Białorusią i Ukrainą.
Czy będzie ogólnie jedna FV za organizację szkoleń w trzech krajach wystawiona po 7 lipca?

Odpowiedź:
Płatność będzie dokonywana po zakończeniu wszystkich szkoleń w ramach każdej z części zamówienia, w terminie 21 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionego rachunku/ faktury VAT Zamawiającemu, pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego protokołu odbioru wykonania zamówienia.

Pytanie 2:
W związku z ogłoszeniem przetargu prosimy o wyjaśnienie dotyczące usług na Ukrainie.
Jedną z nich jest: dystrybucja materiałów szkoleniowych.
Podane są wielkości do magazynowania: 9m3, 11m3 itp.
Prosimy o informacje ile stron materiałów będzie do skserowania w każdym hotelu bo informacja kubaturze nie jest dla hoteli zrozumiała. Czy ksero ma być kolorowe czy czarno-białe? Jednostronne czy dwustronne? Ile dni roboczych /z wyłączeniem sobót i niedziel/ przed terminem szkolenia zostaną dostarczone materiały do hoteli? Według naszej wiedzy powinno być to 7 dni.

Odpowiedź:
Dystrybucja materiałów szkoleniowych ma polegać na skompletowaniu materiałów konferencyjnych (połączeniu w pakiety) dostarczonych przez Zamawiającego i wręczeniu ich każdemu uczestnikowi szkolenia.
Nie będzie konieczna usługa kserowania, Zamawiający dostarczy potrzebne materiały do każdego hotelu we własnym zakresie w celu ich zmagazynowania przed szkoleniami,
zgodnie z datami zapisanymi w SIWZ.

Pytanie 3:
Czy jeśli chodzi o organizację usług hotelarskich we Lwowie - w grę wchodzą tylko hotele w centrum? Bez wątpienia najlepszą ofertę cenową przedstawi hotel SPUTNIK ale - leży on na obrzeżach miasta, jest kiepsko skomunikowany z centrum. Poza tym - jedyna sala ma charakter amfiteatru, z umocowanymi na stało siedzeniami, bez możliwości modyfikacji Sali w razie takiej potrzeby?

Odpowiedź:
Zamawiający pisząc o lokalizacji w centrum miał na myśli dogodny dojazd dla uczestników szkolenia. Wykonawca może w swojej ofercie uwzględnić 2 różne miejsca (w tej samej cenie), a Zamawiający wybierze miejsce najdogodniejsze z możliwych - w tym wypadku Hotel Sputnik nie spełnia wymogów SIWZ.

Pytanie 4:
Hotel we Lwowie, w którym kilkakrotnie były organizowane podobne imprezy nie ma wolnych sal w dniu 14 czerwca. Może potwierdzić organizację imprezy w dniu 13 czerwca.
Czy jest możliwość zmiany terminu szkolenia we Lwowie.

Odpowiedź:
Ta konkretna zmiana z 14 na 13 czerwca nie będzie możliwa, jednak Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów niektórych szkoleń w zależności od dostępności miejsc, ale gdy nie będzie potrzeby wysyłania pracowników Zamawiającego w delegacje
w dni wolne od pracy.


Pytanie 5:
W KOWLU istnieje możliwość wynajmu Sali ale dla maksymalnej ilości osób 30.
Czy istnieje możliwość zmodyfikowania SIWZ w związku z ta sytuacją.


Odpowiedź:
Nie ma takiej możliwości, zgodnie z SIWZ Wykonawca nie musi oferować sali w obiekcie hotelarskim, to może być inna sala mieszcząca odpowiednią liczbę osób.

Uprzejmie informuję, że Zamawiający zmodyfikował treść formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, poprzez dodanie pkt. 38-41 (wymienionych poniżej), dot. organizacji szkolenia w Łomży (szkolenie to jest zapisane w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do projektu umowy).


38. Nocleg w pokoju jednoosobowym ze śniadaniem i kolacją w Łomży:
a) cena za 1 osobę/1 doba - brutto ..................................... zł
(słownie: .................................................................................................................).
b) cena za 6 osób/1 doba - brutto ..................................... zł
(słownie: .............................................................................................................).
39. Przerwa kawowa:
a) cena za 1 przerwę kawową /1 osoba - brutto ................................. zł
(słownie:..........................................................................................................................).
b) cena za 1 przerwę kawową x 2 x 40 osób ................................. zł
(słownie:..........................................................................................................................)
40. Obiad:
a) cena za 1 obiad /1 osoba - brutto ................................. zł
(słownie:..........................................................................................................................).
b) cena za 40 obiadów - brutto ................................. zł
(słownie:..........................................................................................................................)
41. wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem i stanowiskiem rejestracyjnym oraz magazynowanie, kompletowanie i rozprowadzanie materiałów szkoleniowych:
cena za 1 dzień - brutto ................................. zł
(słownie:..........................................................................................................................)

 

 Zmodyfikowana część I załącznika nr 2 do SIWZ - pobierz plik (.pdf)

 


STRONY GŁÓWNE PROGRAMÓW