Organizacja Forum Poszukiwania Partnerów w Lublinie dla WST PL-BY-UA

Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie 02-672, przy ul. Domaniewskiej 39a w terminie do dnia 1 sierpnia 2011 r. do godz. 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 1 sierpnia 2011 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.

 

Ogłoszenie o zamówieniu UEpobierz plik (.pdf)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf)

Projekt umowy, zał. nr 1 do SIWZ -  pobierz plik (.pdf)

 

Uprzejmie informuję, że w trakcie trwania przedmiotowego postępowania, do zamawiającego wpłynęły następujące zapytania dotyczące przedmiotowego postępowania, które przedstawiam poniżej wraz z odpowiedziami:

Pytanie:
Czy w pierwszej części zamówienia, gdzie występują razem świadczenia zakwaterowania, wyżywienia, wynajęcia sal konferencyjnych oraz transportu niezbędne jest dostarczenie przez starające się podmioty aktualnego wyciągu z rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych?

Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami SIWZ zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wymaga aby wykonawca załączał do oferty aktualnego zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

Pytanie:
Ze szczegółowego opisu zamówienia wynika, iż należy przygotować dwie kolacje - 29.08 w Hotelu oraz 30.08 w miejscu organizacji forum, natomiast kalkulacji oferty wynika iż jest tylko jedna kolacja. W związku z tym, czy należy skalkulować 2 kolacje x 300 osób, czy 1 kolację x 300 osób?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż należy dokonać kalkulacji zgodnie z treścią formularza ofertowego (pkt 6), tj. cena za 1 kolację x 300 osób.

 


STRONY GŁÓWNE PROGRAMÓW