Organizacja VI posiedzenia Wspólnego Komitetu Monitorującego w Warszawie w tym zamówienie usług hotelarskich, gastronomicznych, transportu drogowego, zakupu biletów przewozowych, fotograficznych, tłumaczeń ustnych i pisemnych CPE-II-261-50/KMB/12

Dz. U. UE - pobierz plik (.pdf)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf)

 

 

Modyfikacja SIWZ

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający modyfikuje treść SIWZ w następujący sposób:

W załączniku nr 2 do SIWZ – oferta w części II wykreśla się treść pozycji d, e, f, g i zastępuje ją następującą:

d) Cena wynajmu, dostawy, instalacji oraz demontażu kompletnego wyposażenia do nagłośnienia sali zgodnie z OPZ- brutto............................. zł 

(słownie:.........................................................................................................................).

e) Cena wynajmu, dostawy, instalacji oraz demontażu 1 mikrofonu bezprzewodowego - brutto............................. zł 

(słownie:.........................................................................................................................).

f) Cena wynajmu, dostawy, instalacji oraz demontażu 1 odbiornika do tłumaczenia ze słuchawkami - brutto............................. zł 

(słownie:.........................................................................................................................).

g) Cena wynajmu, dostawy, instalacji oraz demontażu 1 multifonu - brutto........................... zł 

(słownie:.........................................................................................................................).

 

Zmodyfikowany załącznik nr 2 - oferta [pobierz plik (.doc)]

 

 

Odpowiedź na pytania Wykonawcy 

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela niniejszym odpowiedzi na poniższe pytanie Wykonawcy.

 

Pytanie 1:

Z opisu przedmiotu zamówienia wynika: „Dowóz materiałów z siedziby Zamawiającego do siedziby Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie w tym załadunek i rozładunek materiałów – praca fizyczna dla 2 osób od Wykonawcy w dniu 30 lipca w godzinach 7:30 – 12:00 oraz w dniu 1 sierpnia w godzinach 8:00 – 11:00; materiały – maksymalnie 70 kartonów o wielkości 60x40x30 cm zawierające segregatory z dokumentami”

Z uwagi na zakaz zatrzymywania się oraz postoju pojazdów samochodowych przed siedzibą zamawiającego proszę o wyjaśnienie czy zamawiający umożliwi zaparkowanie pojazdu transportowego na zamkniętym parkingu na dziedzińcu budynku?

 

Odpowiedź 1:

Zamawiający potwierdza, że umożliwi zaparkowanie pojazdu transportowego na zamkniętym parkingu na dziedzińcu budynku. Ponadto jeżeli wykonawca będzie korzystał z samochodu/samochodów do wysokości 2 m to załadunek będzie możliwy także z parkingu podziemnego.

 

Pytanie 2:

Proszę o określenie limitu czasowego wykorzystania autokaru z kierowcą, w poszczególnych dniach.

 

Odpowiedź 2:

Zamawiający wyjaśnia, że na chwilę obecną nie jest w stanie dokładnie określić limitu czasowego, przy czym: 

w dniu 30 lipca Zamawiający na pewno nie będzie korzystał z autokaru w godzinach 13:00-17:00 oraz podczas trwania kolacji (korzystanie na pewno nastąpi w godzinach 11:00-13:00 oraz 17:00-23:00)

w dniu 31 lipca Zamawiający na pewno nie będzie korzystał z autokaru w godzinach 10:00-15:00 (korzystanie na pewno nastąpi w godzinach 08:00-10:00 oraz 15:00-20:00)

w dniu 1 sierpnia Zamawiający na pewno nie będzie korzystał z autokaru po godzinie 15:00 (korzystanie nastąpi do godziny 15:00)

 

Pytanie 3:

„Dowóz materiałów z siedziby Zamawiającego do siedziby Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie w tym załadunek i rozładunek materiałów – praca fizyczna dla 2 osób od Wykonawcy w dniu 30 lipca w godzinach 7:30 – 12:00 oraz w dniu 1 sierpnia w godzinach 8:00 – 11:00; materiały – maksymalnie 70 kartonów o wielkości 60x40x30 cm zawierające segregatory z dokumentami”

Czy w kontekście powyższego zobowiązania do pracowników fizycznych należą inne obowiązki niż załadunek i rozładunek materiałów? Jeżeli tak, proszę o doprecyzowanie.

 

Odpowiedź 3:

Zamawiający wyjaśnia, że do obowiązków pracowników fizycznych należeć będzie:

załadunek materiałów na wózki, w tym dostarczenie niezbędnych wózków

przewóz wózków z materiałami do samochodu 

załadunek do samochodu

analogiczny rozładunek 

wszystkie inne niezbędne prace związane z dostarczeniem materiałów w podanych godzinach 

 


STRONY GŁÓWNE PROGRAMÓW