Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Dyrektor Centrum Projektów Europejskich ogłasza
negocjacje z ogłoszeniem
o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą" na:
„ Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 16-18 czerwca 2010 r. w Trójmieście (Gdańsk, Sopot, Gdynia) dla 90 uczestników XII Posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowanej ze środków EFS"
Znak: CPEzp-IX-SII-15-49-BG/10.
Zamawiający:
Centrum Projektów Europejskich
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
Tryb zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem
Adres strony internetowej na której dostępny jest wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
www.cpe.gov.pl
Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 16-18 czerwca 2010 r. w Trójmieście (Gdańsk, Sopot, Gdynia) dla 90 uczestników XII Posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, w obiekcie, w którym pokoje spełniają wymogi hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowego, w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 188 z 2004 r., poz. 1945) oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności: serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem: projektor multimedialny, ekran, kabiny dla tłumaczy z odbiornikami, nagłośnienie, nagrywanie audio spotkania. Zatrudni również 2 tłumaczy języka angielskiego i stenotypistę.
1) warunki zakwaterowania:
- pokoje jednoosobowe z węzłem sanitarnym;
- zapewnienie wyżywienia:
uczestnikowi spotkania przysługuje wyżywienie, tj. w pierwszym dniu spotkania 2 przerwy kawowe (kawa, herbata z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy oraz cytryna bez ograniczeń, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe, mix. różnych ciastek), obiad (serwowane składające się z zupy, dania głównego na ciepło 2 rodzaje w tym jedno bezmięsne, sałatki lub/i surówki- 2 rodzaje, dodatki typu ryż, warzywa gotowane, deser min. 2 rodzaje oraz napoje bezalkoholowe- sok, min. 2 rodzaje), kolacja (menu serwowane składające się z dania mięsnego i bezmięsnego na ciepło, sałatki- 2 rodzaje, pieczywa-min. 3 rodzaje, deseru oraz kawy i herbaty), w drugim dniu spotkania 2 przerwy kawowe, obiad (menu serwowane).
2) Wynajem sali konferencyjnej w dniach 17-18 czerwca 2010 r. dla 90 osób od godziny 9:00 dnia pierwszego do godziny 17:00 dnia drugiego (pełne dwa dni):
- stoły i krzesła powinny być ustawione w podkowę zewnętrzną lub konferencyjnie (stoły prostopadle do stołu prezydialnego) dla około 90 osób;
- sala musi posiadać zaplecze sanitarne,
- ponadto stół prezydialny dla 10 osób,
- multifony na stołach uczestników 1 szt. na 4 osoby ( 23 szt.)
- multifony na stole prezydialnym 1 szt. na 2 osoby ( 5 szt.)
- w sali musi znajdować się projektor multimedialny, ekran, laptop, dostęp do Internetu, obsługa nagłośnienia i udostępnionego sprzętu elektronicznego, kabina dla tłumaczy z odbiornikami
3) Wynajem sali konferencyjnej dla 30 osób w dniu 17 lub 18 czerwca 2010 r. w godz. 12:00- 13:30 wraz z wyposażeniem:
- krzesła powinny być ustawione w systemie teatralnym, stół prezydialny dla 6 osób, multifony na stole prezydialnym 3 szt. oraz 2 mikrofony bezprzewodowe, nagłośnienie i obsługa nagłośnienia,
4) Parking dla 10 osób przez 2 doby.
5) Zatrudnienie 2 tłumaczy języka angielskiego do obsługi KM POKL w dniach 17-18 czerwca br. ( w godz. 9/30-18:00; 9:00-16:30 -tłumaczenia symultaniczne język polski- angielski- polski, nagranie przekazane na płycie CD do odsłuchania w formacie Windows Media Player)
6) Zatrudnienie stenotypisty do przygotowania stenogramu z posiedzenia
7) Nagrywanie spotkania w dniach 17-18 czerwca br.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
W terminie 16-18 czerwca 2010 r.
Wspólny Słownik Zamówień:
55.10.00.00-1- Usługi hotelarskie
55.30.10.00-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Warunki jakie powinien spełniać Wykonawca w celu uzyskania zamówienia
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
W celu potwierdzenia spełniania warunków oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, . Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie;
4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wymaganych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich;
6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.; wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 4 usługi polegające na zorganizowaniu konferencji, spotkania dla grupy co najmniej 90 osób (dołączyć referencje).
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do
udziału
Przewidywana liczba wykonawców 5
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3. Ocena, o której mowa w ust. 2, zostanie przeprowadzona w oparciu o:
1) liczbę usług ujętych w Wykazie wykonanych usług, przedstawionym przez Wykonawcę, spełniających warunki ogłoszenia o zamówieniu i których realizacja została udokumentowana przez Wykonawcę, w sposób następujący: - za każdą usługę powyżej 4, Wykonawca otrzyma 1 pkt za każdą usługę;
Wadium
W postępowaniu negocjacje z ogłoszeniem nie wymaga się wadium.
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Centrum Projektów Europejskich
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
W sekretariacie Zamawiającego do dnia 15 kwietnia 2010 r. do godziny 9:00
Miejsce i termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Centrum Projektów Europejskich
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
Dnia 15 kwietnia 2010 r. do godziny 9:30 w pokoju nr 29.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Usługi objęte przedmiotem zamówienia zostaną wykonane w dniach 16-18 czerwca 2010 r.
2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich, ul. Domaniewska 39 A, 02-672 Warszawa, Wejście E, Sekretariat III piętro.
3. Wykonawca składa tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Do wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty wskazane w treści Ogłoszenia o zamówieniu.
5. Wniosek oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim i w formie pisemnej, czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie wniosku na komputerze lub maszynie do pisania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania wniosku w formie elektronicznej.
7. Strony wniosku powinny być ponumerowane i zabezpieczone przed zdekompletowaniem (np. zszycie, zbindowanie).
8. Wniosek i wszystkie załączone dokumenty powinny odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Jeżeli czynności te wykonują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla tych osób, udzielone przez osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo powinno zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do dokonywania tych czynności w imieniu Wykonawcy. W każdym wypadku ustanawiania pełnomocnika, należy do wniosku załączyć dokument potwierdzający umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.
9. Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek.
10. Wniosek należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Centrum Projektów Europejskich, ul. Domaniewska 39 A, 02-672 Warszawa oraz opisane: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - „Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 16-18 czerwca 2010 r. w Trójmieście"
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku.
12. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie dostępny na stronie internetowej Zamawiającego, tj. www.cpe.gov.pl.
13. Data zamieszczenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 07.04.2010 r.
14. Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 07.04.2010 r.
WNIOSEK - pobierz plik (.pdf 126 KB)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - pobierz plik (.pdf 101 KB)
WZÓR OFERTY - pobierz plik (.pdf 46 KB)