Świadczenie usługi profesjonalnej organizacji posiedzeń, szkoleń, spotkania i konferencji dla Krajowej Instytucji Wspomagającej w strukturze Centrum Projektów Europejskich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Dyrektor Centrum Projektów Europejskich ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą"
na świadczenie usługi profesjonalnej organizacji posiedzeń, szkoleń, spotkania i konferencji dla Krajowej Instytucji Wspomagającej w strukturze Centrum Projektów Europejskich
znak: CPEzp-II-12/10
Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia:
63510000-7 - usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55100000-1 - usługi hotelarskie
55300000-3 - usługi restauracyjne i dot. podawania posiłków
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ".
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. SIWZ zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego - www.cpe.gov.pl - od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. SIWZ w formie pisemnej można także odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a. SIWZ jest bezpłatna.
5. Pracownikami Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w godz. 815 -1500, są:
1) w sprawach merytorycznych:
- Katarzyna Dec, tel. 22 378 31 61; Agnieszka Jarmuszyńska, tel. (22) 378 31 66 (jeśli dotyczy zadań A, C, D, F)
2) w sprawach procedur przetargowych
- Łukasz Dmowski, tel. 22 378 31 05.
6. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2010 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej pięciu przedsięwzięć kompleksowej organizacji szkoleń lub/i posiedzeń lub/i spotkań na rzecz zorganizowanej grupy o wartości pojedynczego przedsięwzięcia co najmniej 10 000,00 zł brutto (za kompleksową organizację rozumie się zapewnienie sali z wyposażeniem, wyżywienia i noclegów)
oraz
- co najmniej dwóch przedsięwzięć kompleksowej organizacji szkoleń wyjazdowych na rzecz zorganizowanej grupy o wartości pojedynczego przedsięwzięcia co najmniej 30 000,00 zł brutto (za kompleksową organizację rozumie się zapewnienie sali z wyposażeniem, wyżywienia, noclegów oraz imprezy integracyjnej)
oraz
- co najmniej trzech usług polegających na organizacji konferencji dla co najmniej 100 uczestników.
8. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy, żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór określony jest
w załączniku nr 2 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ);
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, jako podwykonawcy, to dla wykazania, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wykluczenia z postępowania z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy - należy również złożyć dokumenty dotyczące innych podmiotów, o których mowa w ust. 1.
Ponadto wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
9. Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
10. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
11. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena.
12. Termin składania ofert upływa dnia 7.06.2010 r. o godz. 9.00. Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a (p. III), 02-672 Warszawa.
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7.06.2010 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pok. 32.
14. Składający ofertę Wykonawca jest nią związany przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
15. Data wysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej oraz zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 25.05.2010 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf 247 KB)
UWAGA!!!
Uprzejmie informujemy, iż w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia został błędnie podany termin składania ofert.
Obowiązuje termin, który został zawarty w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Biuletynie Zamówień Publicznych i powyższym ogłoszeniu, tj. 7.06.2010 r., godz. 9.00.