Wykonanie materiałów reklamowych promujących WST: PL-BY-UA i LT-PL-RU

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Dyrektor Centrum Projektów Europejskich ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY


o wartości zamówienia większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą"


na wykonanie materiałów reklamowych promujących WST: PL-BY-UA i LT-PL-RU


znak: CPEzp-II-17/10


Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: 
22462000-6 - materiały reklamowe  


1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje projekt umowy, stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ".
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. SIWZ zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego - www.cpe.gov.pl - od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. SIWZ w formie pisemnej można także odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a. SIWZ jest bezpłatna.
5. Pracownikami Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1) w sprawach merytorycznych:
- Andrzej Słodki, tel. 22 378 31 31,
2) w sprawach procedur przetargowych
- Łukasz Dmowski, tel. 22 378 31 05.
6. Termin wykonania zamówienia - zgodnie z projektem umowy, nie później niż do 29 października 2010 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
8. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy, żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór określony jest
w załączniku nr 4 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 5 do SIWZ);
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, jako podwykonawcy, to dla wykazania, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wykluczenia z postępowania z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy - należy również złożyć dokumenty dotyczące innych podmiotów, o których mowa w ust. 1.

Ponadto wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
9. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
- dla części I, IV, VIII, X, XI zamówienia: 2500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla każdej z poszczególnych części;
- dla części II zamówienia: 200,00 (słownie: dwieście złotych);
- dla części III, VII zamówienia: 4000,00 (słownie: cztery tysięcy złotych) dla każdej
z poszczególnych części;
- dla części V, IX zamówienia: 1500,00 (słownie: tysiąc pięćset złotych) dla każdej
z poszczególnych części;
- dla części VI zamówienia: 1000,00 (słownie: tysiąc złotych)

10. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena.
11. Termin składania ofert upływa dnia 9.07.2010 r. o godz. 9.00. Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a (p. III), 02-672 Warszawa.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.07.2010 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pok. 32.
13. Składający ofertę Wykonawca jest nią związany przez okres 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
14. Data wysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej oraz zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 28.05.2010 r.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf 211 KB)

UWAGA !!!

W związku z zapytaniami, jakie wpłynęły w trakcie przedmiotowego postępowania Zamawiający informuje, że:
1. Przez wizualizację należy rozumieć projekt graficzny (w wersji elektronicznej lub zdjęcie) danego artykułu z naniesionymi logotypami/napisami wymaganymi przez Zamawiającego, opisanymi w SIWZ.
2. Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane artykuły wyszczególnione w SIWZ.
3. Wykonawca prześle Zamawiającemu wizualizacje drogą elektroniczną.
4. Zamawiający dokona akceptacji wizualizacji w terminie do 3 dni roboczych.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych poprawek do projektu, Wykonawca niezwłocznie je uwzględni i w ciągu 1 dnia roboczego ponownie przedstawi wizualizację do akceptacji.
5. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.

Udzielone odpowiedzi stanowią integralną część przekazanej wcześniej SIWZ i są jej wyjaśnieniem, uszczegółowieniem bądź zmianą.

 


STRONY GŁÓWNE PROGRAMÓW