Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 21-24 września 2010 r. w Szczecinie dla 100 uczestników XIII Posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowanej ze środków EFS
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Dyrektor Centrum Projektów Europejskich ogłasza
przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą" na:
Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposaŜeniem w dniach 21-24 września 2010 r. w Szczecinie dla 100 uczestników XIII Posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowanej ze środków EFS
Znak: CPEzp-IX-SII-15-71-BG/2010
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4 sierpnia 2010 r.
Termin składania ofert upływa w dniu 16 sierpnia 2010 r. o godz. 12:00
Ogłoszenie o zamówieniu - pobierz plik (.pdf 48 KB)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf 171 KB)
UWAGA!!!
W odpowiedzi na zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sal z wyposażeniem w dniach 21-24 września 2010 r.
w Szczecinie dla 100 uczestników XIII Posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowanej ze środków EFS (znak: CPEzp-IX-SII-15-71- BG/2010) uprzejmie proszę o przyjęcie następujących informacji:
1. Jaką ilość odbiorników do tłumaczeń należy przygotować w dniu 23 i 24.09?
Ad. 1 W dniach 23-24 września br. wymaganych jest 100 odbiorników do tłumaczeń każdego dnia.
2. Czy ma być dostępna tylko 1 kabina do tłumaczeń symultanicznych w dniu 23 i 24.09?
Ad. 2 W dniach 23-24.09 br. wystarczającym będzie zapewnienie jednej kabiny, w której mogą zasiadać jednocześnie 2 osoby i tłumaczyć symultanicznie.
3. Czy obiekt powinien być położony w ścisłym centrum , czy na obrzeżach Szczecina?
Ad. 3 Preferowane jest położenie obiektu lub obiektów w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej, głównie PKP. Uczestnikami spotkania są głównie przedstawiciele Instytucji Pośredniczących z całej Polski.
4. Czy mamy uwzględnić w kosztorysie sprzęt do stenotypii, nie ma takiego punktu?
Ad.4 Zamawiający zamawia przygotowania w formie elektronicznej stenogramu
z posiedzenia Komitetu w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia posiedzenia.
To Państwo decydują czy zapewniają sprzęt czy też zlecają to firmie zewnętrznej.
5. Z jakiego języka ma być sporządzony stenogram?
Ad. 5 Stenogram ma być sporządzony w języku polskim.
6. Czy Państwo zapewniacie tłumaczy?
Ad. 6 Zatrudniamy tłumaczy we własnym zakresie.