Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sal konferencyjnych i sporządzania stenopisów dla KOEFS
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie 02-672, przy ul. Domaniewskiej 39a w terminie do dnia 19 kwietnia 2012 r. do godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 19 kwietnia 2012 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.
Dz. U. UE - pobierz plik (.pdf)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf)
Uprzejmie informuję, że w trakcie trwania przedmiotowego postępowania, do zamawiającego wpłynęły następujące zapytania, które przedstawiam poniżej wraz z odpowiedziami:
Pytanie:
Czy podczas spotkania ma być przygotowane stanowisko rejestracyjne z hostessą?
Odpowiedź:
Nie, zamawiający nie wymaga stanowiska rejestracyjnego.
Pytanie:
Czy będzie potrzeba produkcji notesów i długopisów, czy wszystkie materiały dostarczą Państwo?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga dostarczenia materiałów konferencyjnych w postaci notesów
i długopisów.
Pytanie:
Czy hotel, w którym będzie się odbywać szkolenie ma mieć dodatkowe oznaczenia wewnątrz (tablice kierunkowe/informacyjne)?
Odpowiedź:
Każdy hotel w standardzie nawet *** posiada takie tablice informacyjne i wymagane jest oznakowanie danego spotkania za ich pomocą.
Pytanie:
Czy przewidują Państwo jakiekolwiek prace graficzne związane z przygotowaniem konferencji?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje wykonania prac graficznych związanych z przygotowaniem spotkań.
Pytanie:
Czy mamy przygotować identyfikatory dla uczestników konferencji?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga przygotowania identyfikatorów.
Pytanie:
Czy w hotelu 4* planują Państwo noclegi jedynie w pokojach 1-osobowych, a w hotelach 3* jedynie w 2-osobowych?
Odpowiedź:
Tak, zgodnie z zapisami siwz.
Pytanie:
Wymagają Państwo zapewnienia miejsc parkingowych, lecz nie ma takiej pozycji
w formularzu ofertowym, czy jest to przeoczenie?
Odpowiedź:
Koszt miejsc parkingowych należy ująć w ogólnej cenie zamówienia.
Pytanie:
Proszę o wyjaśnienie treści SIWZ w kwestii ilości osób, według której mamy przygotować ofertę cenową.
W punkcie 3, podpunkt 1 widnieje informacja, że będzie to około 60 spotkań jedno lub dwudniowych. W punkcie 5 widnieje informacja, że liczba na każdym z powyższych spotkań to minimum 10, a maksymalnie 100 osób. Łączna liczba osób uczestniczących w spotkaniach to około 1 400 osób.
Z załącznika numer 2 wynika, że każde spotkanie to 50 osób. Mamy pomnożyć ilość osób
z każdego spotkania razy 60 spotkań. Daje to ilość 3 000 osób.
Proszę o informacje jakiej naprawdę ilości osób dotyczy ta sprawa.
Odpowiedź:
Podane ilości są danymi szacunkowymi. Uśrednioną liczbę 50 osób, wskazaną w formularzu ofertowym, przyjęto na potrzeby wyliczenia wartości oferty i dokonania jej późniejszej oceny.
Uprzejmie informuję, w trakcie trwania przedmiotowego postępowania, do zamawiającego wpłynęła informacja od wykonawcy o braku w formularzu ofertowym dwóch pozycji wymaganych w SIWZ: zapewnienia usług kserograficznych oraz nagrywania posiedzenia/spotkania.
W związku z powyższym zamawiający informuje, że ulega modyfikacji załącznik nr 2 (oferta) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dodano literę c) i b) oraz zmieniono sposób (wzór) obliczania ceny oferty:
było:
a) Cena za usługę stenotypisty x 8h x 1 dzień - brutto ...........................................zł
(słownie: ..............................................................................................).
b) Cena za usługę stenotypisty x 8h x 2 dni - brutto ...........................................zł
(słownie: ..............................................................................................).
Cena oferty [(2+4+6+8+10+b) x 10% + (12+14+16+18+20+b) x 90%] x 60 spotkań
- brutto ................................................................................................zł
(słownie: ...................................................................................................).
jest:
a) Cena za usługę stenotypisty (wraz z nagrywaniem) x 8h x 1 dzień - brutto .................................................... zł
(słownie: ..............................................................................................).
b) Cena za usługę stenotypisty (wraz z nagrywaniem) x 8h x 2 dni - brutto .................................................... zł
(słownie: .............................................................................................
c) Cena za 1 kopię jednostronną A4 czarno-białą - brutto........................................ zł
d) Cena za 10 kopii jednostronnych A4 czarno-białych - brutto................................... zł
Cena oferty [(2+4+6+8+10+b+d) x 10% + (12+14+16+18+20+b+d) x 90%] x 60 spotkań
- brutto ................................................................................................zł
(słownie: ...................................................................................................).
W związku z dokonaną modyfikacją zmianie ulega również termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego
w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a, w terminie do dnia 26 kwietnia 2012 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 26 kwietnia 2012 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.
Zmodyfikowany załącznik nr 2 do siwz (oferta) - pobierz plik (.pdf)
Uprzejmie informuję, że ulega modyfikacji załącznik nr 2 (oferta) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprawiono błędną numerację (obowiązujący załącznik nr 2
w załączeniu).
W związku z dokonaną modyfikacją zmianie ulega również termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego
w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a, w terminie do dnia 2 maja 2012 r. do godz. 13:00.
Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 2 maja 2012 r. o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.
Obowiązujący załącznik nr (oferta) - pobierz plik (.pdf)
Ogłoszenie Dz. U. UE - pobierz plik (.pdf)