Zakup powierzchni reklamowych w mediach drukowanych (prasa) oraz w mediach internetowych na potrzeby ogłoszenia III naboru wniosków oraz na potrzeby umieszczenia informacji o rezultatach programu wraz z usługami towarzyszącymi

Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie 02-672, przy ul. Domaniewskiej 39a w terminie do dnia 19 stycznia 2012 r. do godz. 11:00

Otwarcie ofert nastąpi publicznie w dniu 19 stycznia 2012 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a.

Dz. U. UE - pobierz plik (.pdf)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz plik (.pdf)

Projekt umowy - pobierz plik (.pdf)

 

Uprzejmie informuję, że w trakcie trwania przedmiotowego postępowania, do zamawiającego wpłynęły następujące zapytania, które przedstawiam poniżej wraz z odpowiedziami:

 

W związku z prowadzonym przetargiem na zakup powierzchni reklamowych w mediach drukowanych (prasa) oraz w mediach internetowych na potrzeby ogłoszenia III naboru wniosków oraz na potrzeby umieszczenia informacji o rezultatach programu wraz z usługami towarzyszącymi, prosimy o wyjaśnienia, odpowiedzi na pytanie: Jaki jest całościowy budżet tego projektu? 

 

Zamawiający ustalił wartość wydatku brutto na kwotę 200 000 PLN

(Część I: 80 000 PLN, Część II: 60 000 PLN, Część III: 60 000 PLN).

Pytanie 1:
Jaką ilość ogłoszeń przewidujecie Państwo w internecie i prasie (z podziałem na obszary ukazywania się)?

Odpowiedź:
Zamawiający chciałby umieścić przynajmniej jedno ogłoszenie w każdym wybranym medium prasowym i internetowym na opisanym obszarze. Umieszczenie większej ilości ogłoszeń uzależnione będzie od kosztów.

Pytanie 2:
Jak ta szacunkowa ilość będzie rozkładała się w poszczególnych miesiącach współpracy?

Odpowiedź:
Według informacji, którymi dysponuje Zamawiający dzisiaj, ta minimalna ilość ogłoszeń opisana w pytaniu 1 powinna ukazać się jeszcze w lutym 2012. Inne ogłoszenia, w zależności od dostępnego budżetu, ukażą się w maju, wrześniu lub grudniu 2012.

Pytanie 3:
Czy treść ogłoszeń zostanie dostarczona, czy opracowuje ją wykonawca na podstawie wytycznych od zamawiającego?

Odpowiedź:
Treść ogłoszeń zostanie dostarczona przez Zamawiającego, a Wykonawca opracuje je pod względem graficznym i dostosuje do wymogów poszczególnych wydawców.

Pytanie 4:
Jaki budżet zostanie przeznaczony na tę kampanię?

Odpowiedź:
Budżet przeznaczony na całą kampanię na trzy kraje wynosi 200 000 PLN brutto (na regiony polskie 80 000 PLN, na regiony białoruskie i ukraińskie po 60 000 PLN).

Uprzejmie informuję, Zamawiający modyfikuje formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Dodając:
- do punktu 1 a) wymagany średni nakład gazet, w których publikowany będzie przedmiot zamówienia;
- do punktu 2 a) wymagany średni nakład gazet, w których publikowany będzie przedmiot zamówienia;
- do punktu 3 a) wymagany średni nakład gazet, w których publikowany będzie przedmiot zamówienia.

Załącznik nr 2 (oferta) po modyfikacji - pobierz plik (.pdf)

 

 

 


STRONY GŁÓWNE PROGRAMÓW